Thursday 25 October 2012

layan


sebelom balik ipoh malam ni berejem2...layan dlu lagu nih...sbb letih gelak tgk running man...adoi...aku bleh gelak berdekah2...harap jiran tak hairan dan ingatkan ade ape2 yg pelik terjadi kat umah aku...hope so....huhu...jap...layan lagu ni jap....lagu lame....


lepas layan lagu nih....aku dgn tade mood nak makan...bukan sebab nak kurus ke hape...aku rase nak menjahit dan menjahit sampai rase tak lapar...tgh tunggu laki balik lelaju....baru nak kemas baju blk ipoh mlm ni...layan 1 lagi lagu la....


lagu ni dedicated utk suami tercinta ;)


lagu ni aku suke lagu die...ade sentuhan ape alat tradisional cina tuh...lupe lak name die...padahal aku ajar sivik penah sebut name alat tuh....lagu yg ade kenangan mase sesekolah dlu2...gituuuu...

No comments:

Post a Comment