Tuesday 30 October 2012

graduate?layak ke?

hari ni dalam sejarah...pernah dengar tak ayat tuh...selalu dlu aku dgr mase kat tv1...mase tuh rtm...bile petang, ade jek hari ini dalam sejarah...kan kan...ingat tak?

bukan nak cite pasal channel tv1 tuh...memang tak la....tapi saje nak sentuh tugasan aku hari ni...hari ini dalam sejarah, hari graduasi sekolah aku buat hari sekolah....so, bile buat petang, surely la cikgu petang tak involve....dan, aku nye partner untuk tugasan rutin aku iaitu penyampai folder, tak de la....sbb die sesi ptg...sob sob...miss that moment wit her :'(

aku masih tercari2 ape point buat graduasi utk bebudak form 6 n 5 nih...memang aku tak paham...da la spm pon blom lepas lagi....entah bejaye ke tak....sibuk da pakai jubah begaye sane sini...tapi hari ni kami memang tak mua kan la diorg....memandang kan kami ade extra keje sampai ptg....so, dgn tegas....cikgu arahkan, lepas amek gambar formal....trus pulangkan jubah...sbb cikgu nak balik syggggggggggggggggggggggggggg....ok....syg tuh lebih sket....sbb da nak blk cepat...kena syg lebih sket....kikiki

dlu2 aku ingat lagi, aku cukup takut nak try jubah graduate mase tuh kakak aku graduate dlu kan...takut beno sbb org kate kalo try pakai skrg (mase sblm kite grad...nati tak grad...)...memang khurafat la kan....tapi takut nye pasal....tak try walaupun teringin...haiyooooo....pelik betul....

ok...cite die aku jadik ketua bahagian penyampaian folder...nak dijadikan cite...team aku yg baru nih semua belom pernah sandang tugasan nih...eh eh...nape ek, aku nye ayat skrg ni mcm bombastik mr loba loba ek...adoi....tlg la berubah....jgn nak skema...i dun like...kikiki....

maka...dgn kepakaran aku di atas pentas...tak sangka aku bleh arahkan kwn2 aku yg senior dari aku tuh utk ikut flow yg biase bile berada atas pentas...wahhhhhh...tapi aku ckp sopan2 la...aku kan baikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....baik la sgt (mata ke atas, tangan di bahu)....dan....satu lg yg aku memang nakkkkkkkkkkkkkkk sgt dorg tau bahawa FOLDER ITU BERATTTTTTTTTTTTTT....
panjang kan TTTTTTTTTTT tuh...memang sengaja....sesungguhnye mereka tidak tau bahawa kami kena hold 10 keping folder dalam 1,1 mase....sbb nak rotate tak la byk kali....so, dgn ini....br diorg tau....bile da 4,5 round, muscle diorg akan come out....kikiki...rasekan....bukan mengade sbb aku mintak ramai2 sket atas pentas tuh...sbb itu la...aku doakan semua org akan dpt 1 peluang utk angkat folder2 nih serentakkkkk.....mintak2 la...br diorg tau la....kan.....

tade mood plak nak terus celoteh...berenti tibe2 bleh tak....tutttttt.............................(siaran tergendala-offline)

No comments:

Post a Comment