Friday 5 October 2012

baru tau....(karangan dlm bahasa melake)

aku nih sebenarnye ade keje lain...tapi memang da keje membebel tiap hari...kalo tak membebel kat sini. aku rase tak lengkap pulak idop nih...hehehe...

sebenarnye aku kena print n edit teks ucapan esk...aku kena jd mc kat kem perkhemahan kat hulu langat esk...adoi...memang la aku tak buat sendiri teks tu...memang kalo buat tuh adelah aku, alamatnye tonggang langgang la teks ucapan aku tuh...fuh...

sebenranye tadi aku call adik bongsu aku...tanye pasal macam mane nak edit bg belog aku nampak besemangat sket...aku dok telek blog org cantek2...byk benda gerak2...comel...aku pon teringin gak kan nak gitu...lepas adik aku da ajau tuh...aku...seperti biase...balik umah dan tdo dlu...tak bukak pon edit belog...hikhikhik...pas da segau2...baru la aku teringat nak edit belog...

dalam persembangan kami...persembangan???ape tuh???broken nau bahase aku kan...see...main entam jek...kikiki...dlm perbualan kami...ish, formal nau plak...tak pe...asal korang paham...skali adik aku gelakkan aku nye gambau yg aku masukkan dlm belog aku tuh besau2 sampai terkeluau dari trek nye...hokey...kena gelak...

aku dgn berang nye memarahi semula adik aku...gaye cakap....gini...'eh, sape yg ajau aku suruh edit gambau kasik X-Large?sape?kau kan...aku da ikut ajaran kau...kau plak gelakkan aku...mane aci...'begitu lah bunyinye...padahal aku da malu...sbb adik aku suh kecikkan sket gambau2 aku tuh biau masuk dlm box tuh...sambil bertanye kat aku...'ko nye gambau tuh kenape tekeluau?trend ek?'....aku pasrah...kuikuikui...

harapnye pas nih aku nye belog sarat la seperti perutku...sarat ngan bb...kikiki....amin...

ok, sini dlu la...aku rindu kat anak buah aku sebenarnye...nak jek aku kidnap sorang balik umah gomol2...tapi kalo gomol kat umah die pon ok gak...esk ar aku pegi umah kakak aku gomol anak buat aku...hehe...mak, abah, adik pon nak dtg skali...bleh ar besembang lelame...ish...sonok nau...k bai

2 comments:

  1. Tu dia..kuar dh bahasa ibunda dia..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki...sabo je ek...bile nak jumpe kroni ni....mule la lupe daratan...kikiki...bahase pon bleh tetukau...hikhikhik

      Delete