Wednesday 5 September 2012

pendapat peribadiku

ape jek yg nak cite ek pasal 'pendapat peribadiku' ituuuu...

hehe...begini ceritenye....dikeheningan malam, aku n suami terrrr click sesuatu via internet....hehe...apabila suami terrr click, maka kami pon terpakse la menuruti permintaan sesuatu yg terrrr kami click itu...hehe

citenye aku n suami click booking/buy tiket wayang...itu jek....macam biase...kami memang suke buat aktiviti ni...tgk wayang...dan, dgn mudah...just dgn 1 click...kami beli tiket online...kemudian lagi 10minit wayang nak mula...kami pon lilali dari umah...untuk ke panggung wayang...senang, sbb umah dekat dgn jusco...so, start enjin kete...tak sampai 10minit da sampai...beli pop corn n masuk wayang dgn seronok...

hari ni nak cite pasal filem SAM....ini ade sedutan sket di sebalik tabir SAM~Saya Amat Mencintaimu....




tgk trailer pon da best kan...memang best ar...bg aku cite melayu yg lain dr yg lain...sungguh!

kisah seorg pemuda bernama samsudin...dipanggil sam....die sgt mencintai seseorg yg bernama lisa...dalam cite ni, sam memang sgttttttt pandai berlakon sampai aku dapat rasekan die sgttttt syg kan lisa...ehem2...tibe2 jek terrr kaitkan si suami dlm cite nih...maybe ade pengalaman kot laki aku tuh macam cite sam nih....

disebabkan sam ni tak bape macho...its mean die tak la tinggi mane, macho mane kan...die plak becinte ngan lisa yg sgttttt cantik dlm cite nih...bermula la kisah kedengkian org sekeliling dgn hubungan dorg tuh...bukan takat ex boyfriend lisa ala2 tak puas ati (lakonan syamsul yusof)...memang terbaek la...macho betul die dlm cite nih....

ditambah plak lelaki psycho (lakonan azad jazmin)...da la aku minat die...belakon...maksud aku...jd beno die lelaki psycho yg sgt meminati lisa....sian die...

ending cite ni memang buat aku tertanya2...wah, sape yg buat macam games nak lawan dapatkan lisa...memang suspen la...last2 rupe2nye si sam ni yg create semua ni...sbb die ade krisis identiti...maksudnye giler....penah masuk wad sbb selalu cakap sesorg...kena marah ngan bapak die...die bunuh bapak die...kesian sam...syg betul die bunuh lisa skali sbb identiti die yg lain tuh suruh die bunuh jek lisa...sbb nak jd sam yg dlu...tak de sape kacau...katenye...

kesimpulannye, aku promote cite ni sbb cite ni da abis kat pawagam da....so, astro 1st la korang kalo nak tgk...ok...selamat menonton....

No comments:

Post a Comment