Sunday 6 October 2013

masih bisnes

Assalamualaikum...

Tajuk cam bosan...tapi kehidupan aku tak la membosankan...serius...aku happy jek berbisnes sebenarnye...n...aku ade kate kat entry sebelom ni nak stop bisnes...tapi slow la aku akan berenti...tapi! (Amboi tapi ade tanda seru tu ape maksudnye...nak kate tegas tak la tegas mane...huhu)...di sebabkan minggu ni kami tade plan nak blk kampung...tambah plak mak abah aku minta tlg bwkkan diorg ke ikim jalan duta sbb diorg nak pegi pelastin minggu depan...so nak dgr taklimat perjalanan kat sane...husband aku pon tade ape nak buat... (nak tau penegasan laki aku kenape plak? Sbb dia yg nak bwk kete...aku haram tatau jln kl pon...)...jd laki aku pon kate...jom ar amek stok telekung lycra lg...

Aku dlm keadaan happy lg girang...ok jek...aku memang suke pon...nak2 aku yg nak try telekung tu semua...n bleh pilih warna yg best2...and...ade 1 telekung merah bata aku amek extra...jap gi aku upload...kalo ade yg berminat...tinggalkan kat komen no tepon...aku wassap tanpa approve komen dia ke entry ni ek...harga bleh runding...bg diskaun...ek...

Ok...just nak haplot gambar stok2 yg pernah aku amek dr 1st penglibatan aku dlm bisnes kecil2an nih...k






No comments:

Post a Comment