Saturday 8 December 2012

model kanak2 yg cute

pagi ahad yg best nih...aku terase nak share sesuatu ngan korang la....

aku dianugerahkan seorang anak buah perempuan yg sgt comel...name die khalisya sofea...nak dijadikan cite, baba die sgt admire name sofea...iaitu name mak aku....safiah...and, die memang teringinnnnnn sgt nak bg name anak tino die name sofea...tak kire...(tino tuh sbb abg ipar aku org klate...)

nak cerite kisah budak kecik yg berusia setahun setengah nih sgt bijak...khalisya cepat dpt kaki its mean cepat jln....tapi lambat cakap...kalo abg2 die...lambat sket dpt kaki...tapi cepat cakap...ok...nak cerite gelagat die memang byk sgt la aksi die kan...nak2 princess la katekan dlm keluarga...khalisya memang sgt suke ber 'janguk' org klate panggil...kalo org melake panggil...suke melaram...wah...semua die nak pakai...cincin...gelang...sebenarnye setiap kali jumpe aku n mak aku...die akan tarik earing kami...tanda die nak pakai...

ok...aku sebenarnye nak tunjuk gambar aksi khalisya di lensa kemera...jom layan!



pandaikan buat muke tekejut mcm tuh!



gaye maya karin u olls





she is the most adorable niece I ever had...
i love u la khalisyaaaaaa....hihihi

credit to photographer : mohd shafiq sofian (adik aku)


8 comments:

  1. ehhh tak perasan pon gambar2 ni dalam folder tu. okey serius geram. pandai nau lak possing ek. kalah busu die yg bajet model ni. kikiki.

    ReplyDelete
  2. ko mane ade mase nak belek gmbr da skrg...sbb ade benda lg interesting kot nak belek...kikiki....

    haah...comelkan....mcm maya karin junior...aku tak edit pon brightness sbb tent sgt kulit khalisya tuh...hikhikhik

    ReplyDelete
  3. yang muke terkejut tu mmg rase cam nak gigit muncung die!!! comel sgt. lagi satu gambar die diri pastu bengkok kan badan tangan kt belakang kepala. pesal comel nau tah. tah2 sebab muke tu ade iras aku mase kecik2 kot. bahahaha!!

    ReplyDelete
  4. statement yg melampau tuh kalo die rupe ko.

    tapi memang comel laaaaa.cume kulit jek sawooooooo matang.matang la sgt!

    ReplyDelete
  5. em matang kerrrr???
    tapi takpelah, at least die ade kelebihan tang comel tu. tak semua budak putih comel taw.

    ReplyDelete
  6. ma lily..niece ma lily ni ada bakat jadik model..hehe..pndai lak dia posing2..

    ReplyDelete
  7. kan.pandai sgt.cume lighting jek kurang sket.antara die dan abg2 die.abg2 die putih melepak ikut kulit mummy die.khalisya dapat kulit baba die.merah ;)

    ReplyDelete