Thursday 8 September 2016

Saje cerita cerinti

Assalamualaikum...

Mase tgh menaip ni pukul 8.40pm hari selasa 6/9/2016. Anak aku dua2 org tgh tdo. Si kakak br kejap tdo. Si adik lepas mandi td terus nak susu n tdo...

Saje la nak tulis2 ni...aku suke nanti2 aku baca balik ape yg aku tulis ni. Aku akan kate....o....pernah ek??? Alhamdulillah ada hikmahnye Allah ciptakan lupe utk kite manusia. Kalo tak kerana lupa, maka tak kawen la kite? Sbb, kalo putus cinta sedih nau nau. Tak leg lupe2 kekasih lama...mcm mane nak move on...kalo tak kerana lupe, mcm mane kite yg dlu nye slalu sedih nangis nak move on utk teruskan usaha ttc. Kalo tak kerana lupe, mcm mane yg beranak 1 sakit nau nau mase meneran or czer nak beranak kali kedua. Itu semua adalah hikmah lupe....tq Allah...

Kerana lupe juga, tiap2 hari bertarung nak tdo kan anak2 yg berganti2 berjaga...esknye bleh tersenyum tgk muke anak2 semula tak plak nak hentak kepale diorg sampai pecah 2 akibat kite tak cukup tdo...kan kan....hehe...

Ok...nak share gambar2 anak2....nanti2 akan rindu muke2 baby ni...will be miss this great time mata berpanda....terbaek...

Si luni panggil fateh circle. Sbb kepala fateh bulat. Muke mami jd gitu kerana muke mami ibarat belon, kena rambut fateh bleh pecah....hehehe

Tdo ngiring plak...

Si sepet mummy

Kakak main baby2 setelah dia tgk mak dia ngasuh adik. Cekak rambut tu ape pasal nak sampai tejongkit rambut awk tu? Jgn nk kate mami gitu ek. Walaupun mami sbnr lebih dr tu...



No comments:

Post a Comment