Thursday 5 March 2015

Kadang2 kite kena senyum depan org walaupun dlm hati hanya Allah shj yg tahu ape perasaan kite sebenarnye....

Meraung kite hanya suami dan anak shj yg tahu selain Allah taala....

Kite senyum depan org utk sembunyikan keluh kesah kite semata2 nak sorok ape tersirat di hati ni....

Tiap kali mengadap makanan, fikir 2,3 kali baik tak utk kesihatan anak aku. Mudarat tak bile aku makan ni. Sudahnye aku akan ulang makan ape yg biase aku makan tiap hari tanpa rase sedikit jemu asalkan perut ni terisi demi anak....

Ade yg cakap anak aku tak sebahagia anak org lain sbb penyakitnye. Aku termenung tapi tahan semua helah aku. Dlm perjalanan blk rumah da sampai rumah. Aku peluk anak aku. Meraung aku sorg2 dlm kereta depan gate rumah. Dlm hati ya Allah. Bahagiakan la anak aku. Yg BERDOSA adalah aku. Bukan anak kecil ni ya Allah. Kalo Kau nak hukum, hukum la aku ya Allah. Tp bukan anak kecil ni. Anak keci ni tak berdosa ya Allah....

Semoga aku lebih tabah....utk bahagiakan anak aku....doakan luni cepat sembuh

4 comments:

  1. Ma Lily, smg Allah ease ur burden... I doakan yg baik2 untuk Luni...

    ReplyDelete
  2. salam lily, zura mmg follow blog lily.. luni sakit aper? sedey nyer..

    ReplyDelete