Thursday 9 January 2014

cuti cuti dan bercuti

Assalamualaikum.

Hari ni hari Jumaat. And bila hari jumaat jelma, hati ni rase happy. Sbb mlm jap gi encik husband blk melake jenggah isteri dia ni.

Bila suami ade, senang nak suruh itu ini. Rase nam makan ape2 order je. Rase nak pegi mane2 pon order je. Cuma 1 makanan ni tak bleh dimakan lg. Cer teka kalo pandai... tet! Mase da tamat. Megi. Dgn alasan 5thn da ketedarah megi, yg 3bln ni ko tak leh tunggu? Itu la kena besabau jgn ikut nafsu syaiton. Hehe

Setelah 3bln perap kat rumah. Aku rase cukup terperap dah. Rasenye kalo aku ni dipanggal mcm bbq sedap da sebab ramuan perapan da betol2 meresap dlm darah daging aku ni. Betape aku ni da betape kat umah punye lame, aku rase aku mcm da tak bleh dok dlm umah lg. Nak2 bila tgk muke laki aku. Aku akan suh dia bwk aku jln makan yong tau foo. Hambik ko 2minggu berturut2 makan yong tau foo kat jusco lame.

Dan. Minggu depan br pi jumpe prof zainul terchenta. Harap berita baik2 je dgr mase jumpe prof yg baik hati tu. And da kena decide nak teruskan dgn prof or nak pegi gov wing. Tp rasenye teruskan ngan prof la. Sbb fee ngan prof pon bukan nye mahal sgt. Consultation hour dia lebih kurang rm50 mcm tu je. Dia tu pakar tp memang rendah diri. Lg pun bukan slalu appointment ngan prof kan. Once a month je. Tgk la mcm mane.

Minggu depan byk cuti. Senin jumpe prof. Selasa cuti sempena maulidurrasul. Jumaat cuti sempena taipusam plak. Maka dgn pantas mari buat plan. Erm. So far plan nak blk ipoh je la. Nanti CNY suami cuti lame gak. So maybe la nak pegi jb.ape yg best kt jb ek. Ade idea tak? Erm

Ok. Sini dlu la. Tata

No comments:

Post a Comment