Sunday 27 September 2015

Family

Cuti sekolah bulan 9 aku memang tak fikir nak cuti2 malaysia. Dlm thn ni da pegi bangkok cuti tgh thn br ni. Pegi ngan mak n abah....quite seronok walaupon just bangkok...maybe sbb pegi ngan mak n abah kot...memang best

Jadi, memandangkan kakak aku dlm pantang anak ke5 dia...aku pon amek kesempatan blk kg. Kakak n anak2 dia pon ade kat kg...so seronok....bangun lambat...luni pun da pandai jalan. 1thn 3bulan br jalan terus. Kalo tak punye la penakut nak melangkah. Bila ramai kazen2 dia da berjalan semua. Dia sungguh BESEMANGAT! tu dia....mummy dia pon besemangat plek....hehehe

Adik last aku dok melake....so dia on off tdo umah mertua. Tdo umah melake umah mak aku...memang best sgt2...tak pegi jejalan pon da rase macam pegi london seh....hehehe....entah la...aku ni memang excited bile dpt berkumpul2 family ni. Semua org pon mcm tu. Normal rasenye kan....best ek dpt gelak2. Happy2 baking cake walaupun kek tak jadik...tp happy...hehehe...

Raya haji baru ni raya kat melake...ok...jom la layan gambar...saje abadikan kat dlm blog. Buat kenang2an

Gembira sgt muke memasing bemain kat laman kan....

Favourite picture of mine. I am loving it



Kali ni bapa2 pulak beraksi dgn anak2

Tgh2 raye ade birthday party pulak. Tak ke sonok anak aku tuh

Selain memanjat. Ini adalah aktiviti wajib kongsi ngan kazen2

4 comments:

  1. sukah sangat. walaupon aku penat giler kulur kilir ngan nak packing lagi unpacking lagi. tp kalau giliran nak balik serindit akulah paling excited. hahaha

    ReplyDelete
  2. Memang excited. Dgr ko nak tdo melake je....aku da senyum lebau. Dak yan blk lg....tp kalo kak bie stay sampai jumaat sabtu lg best...kan

    ReplyDelete
  3. have fun betul luni..explore everything sebab dah dapat kaki..sonok.. ;)

    ReplyDelete